SKAB DET KOMPLETTE OVERBLIK OVER DINE MØDERUM OG FÅ DET OPTIMALE UD AF DINE RESSOURCER.
MediaConnect kan tilbyde en komplet løsning til styring af virksomhedens eller organisationsens mødelokaler - fra web- og mobilbaseret bookingløsning til ingeraktive møderumsskærme placeret ved det enkelte møderum.
Hjertet i løsningen er LiveConnect CDS Calendar modulet som er en dynamisk og fleksibel booking løsning, som gør det lettere end nogensinde at administrere og visualisere anvendelsen af mødelokaler via oversigtsskærme og interaktive møderumsskærme.
Mødeaktiviteten i det enkelte rum præsenteres flot og elegant på interaktive skærm udenfor rummet, hvorfra der også er mulighed for at adhoc booke, forlænge et møde eller aflyse en aktivitet. Og har man allerede en ekstern booking løsning (f.eks. Office 365 m.fl.), kan møderumsskærmene uden problemer integreres til det eksterne system.
LiveConnect CDS er en af markedets mest fleksible og skalerbare softwareplatforme, og anvendes i dag af mere end 1.000 kunder til styring af mere end 10.000 skærme.